karakter çizmeye çalıştım olmadı ağlıcam qwq ELİM KOPT- gecenin üçü ve ben burda karakter çizmeye çalışıyom ğ AŞIRI ÇİRKİN OLDU HÜĞ gölgelendirmeye öyle üşendim öyle üşendim ki TvT ama yaptım UwU
gacha karakterime göre yaptım OwO aslında paylaşmayacaktım ama nihayet bitince kendimi tutamadım✨ ne zamandır buna uğraşıyorum