Kurtarıcı kahramanları yapamadığım için özür dilerim çünkü hem unutmuştum hemde işlerim vardı neyse ben dolunca söylicem siz istediğiniz gibi doldurun ben uzaylıları kendim yapıcam siz karakter yapın byee