Selaminko! UwU Bu scratche giriş projem (bence çk da güzel) Beğenmesseniz BANANE?! Şaka yapıyom siz ''Amasya'nın Amasya Elmaları'' sınız.Yani çok değerlisiniz UwU Sizi yerim!
Herkeze Selam olsun Bendiniz Amasya_Elmas! Scratch'te yeni bir devrim başlatmaya geldim :Amasya Elmaları Devrimi! Siz Elmalar çok Değerlisiniz. Sonraki videodada dizi yapmak istemiyorum.Yine böyle bişey yapcam ama ne yapcağımı bilmiyorum.Yorumlara fikirlerinizi yazabilirsiniz elmalar UwU Sizi öpüyorem Bye.