umarım beğenirsin <3 Normalde keltoş çöp adamlar çizerim, son zamanlarda çizer bir arkadaşımın destekleriyle çizmeye başladım yani bu yola yeni girdim bu nedenle ne anatomi ne eskiz Allah ne verdiyse dalıyorum çok afedersiniz bk gibi oluyo ehuheuehjdhdjdh
Hayır fotoğraf çekmeyi becerebilsem bari