Hello Everyone, I'm silverduck01. Today I'm here to make an announcement about the future of the account. As you know Summer has come and schools will be closed. And I'm sorry to say that I think I'm quitting scratch. I have things to do during the summer vacation. Maybe I can log into my account from time to time if I find the time. You can give credit and use my drawings. Hope to see you Guys!
Herkese merhaba, ben silverduck01. Bugün hesabın geleceği hakkında bir duyuru yapmak için buradayım. Bildiğiniz gibi yaz geldi ve okullar kapandı. Ve bunu söylediğim için üzgünüm, sanırım scratchı bırakıyorum. Yaz tatilinde aktif olmayacağım. Belki zaman bulursam hesabıma ara sıra girebilirim. Credit ile çizimlerimi kullanabilirsiniz. Umarım tekrar Görüşürüz!