Heyo! Here is another Brawl Stars animation I've remixed Coding: Nitesphere08 Art: Me Character: Poco (Brawl Stars) Lyrics (Español):=========================== Las cuatro paredes cayeron ya Ay, ay, ay, ay Recuerdo el momento Nos fuimos a buscar Un mundo más allá Ay, ay, ay, ay Correr con el viento Rumbo a la libertad Y a mí, ¿Qué más me da? Si fue una locura, una locura No íbamos a parar Si fue una locura, una locura Íbamos a volar Ay, ay, ay, ay Recuerdo el momento Nos fuimos a buscar Un mundo más allá La libertad Lyrics (English (poorly translated but yes)):========== The four walls have already fallen Ay, ay, ay, ay I remember the moment We went looking for a world beyond Ay, ay, ay, ay Run with the wind, Heading to freedom. And to me, what difference does it make? If it was crazy, crazy We were not going to stop If it was crazy, crazy We were going to fly Ay, ay, ay, ay I remember the moment We went looking A world beyond Freedom I am very happy that I am able to speak three languages! 我能够说三个语文,非常开心! Yo puedo hablar tres lenguas, ¡estoy muy feliz! Pero mi español no es muy bueno pwp
So I've been realizing that Ive been remixing projects a lot... Well, I'm working on my own project now and it might take ages to finish, so thats why Ive been remixing to show that Im still active on Scratch