Arkadaşlar lütfen beğen'nin ülkemize el uzatmamız lazım =( birde Bol bol dua edelim ben bugün bir yasin okuyacağım bunun için lütfen benide takip etmeyi unutmayın takip ederseniz fazla görsel gelebilir =( beğenmeyenler ülkesin ni önemsemiyordur