_YOK_ (ZATEN KENDİNİZ ANLIYORSUNUZ :D)
Bu tower defense i aralıklı olarak yedi günde yapabildim.Kısacası çok emek var. (OYUN BİRAZ SORUNLU AMA OLSUN) (BÜYÜK BİR SORUN DEĞİL) İYİ OYUNLAR :D