Oyun İki Kişiliktir!! Ninja tıklayarak ve boşluk tuşunu kullanarak saldırır ve kedinin bayrakları almasını engeller... kedi 4 bayrağıda toplarsa kazanır... ninja kediyi öldürürse kazanır...