Man spiller med piletaster og skyder med mellemrum. Nu er der levels. På level 1 skal man skyde ufoerne inden de rammer bunden. På level 2 kommer der også meteorer som skal have flere skud. På level 3 kommer der satelitter som man ikke må ramme. Hvis meteorer eller ufoer rammer bunden mister man et liv. Hvis man skyder en satellit mister man også et liv. Hvis man bliver ramt af en af tingene dør man med det samme (mister alle liv).