@ELIF_SEVVAL_12345'in bir sözü vardır: "Shipleme demiyorum illa da gerçek demeni istemiyorum. belki içinde jirose shiplersin, belki lismin, belki jenmin. ama shipleyenlere saygı duymasını bileceksin. kanıtlamıyacaksın, yakıştırabilirsin, senin düşüncen. karışamayız. ama lütfen shipleri kanıtlamaya çalışmayın ya da yÜzDe yÜz vAr aYnI aNdA NeFeS aLdIlar oHaaĞĞ demeyin"