日本語は下 Hello, this is OOSAKANA. This werewolf took about two weeks. It ’s nice to remix, but Please let us know in the comments. Start with enter key こんにちはOOSAKANAです。 この人狼は2週間くらいかかりました。 リミックスするのはいいですが、 コメントで教えてください。 enterキーでスタート
♡と☆よろしく!! いきなり始まるよー バグがあったら教えて!!