Hello!! This is a CAT BATTLE SIMULATOR!! This is 2.5D GAME. (Little hard) Please enjoy and click❤&★. ~~~~How to play~~~~ (English) ・Only use mouse. ・Choose the character. ・Please click red place. ・Click BATTLE Button!! ~~遊び方~~ (Japanese) ・マウスのみを使う(少し難しい) ・赤い所をクリック ・キャラクターを選ぶ
・Creation time:20hours ・Difficulty:★★★★☆ Not so easy!! ==Credit== ・Music:@Pikurin , Youtube BGM , 魔王魂 , @YY-H @RRR-scratch ・Gun:@ochazuke-nori ・Sword:@try100 ・AX:@nyandam ↑Thank you very much!! 外国人にも見てもらうために英語にしました。 もう一度見た人も❤と★を押してね!!