Eveeeeeeeeeeeet Animasyonlarımda normal karakterimle yapınca bir garip oluyor, bu yüzden bende bir REMODEL çizdim! Umarım artık animasyonlar daha beğeni alır ve kaliteli olur! (Sadece animasyonlarda kullanacağım remodeli)
by beyzaaltintas22 @beyzaaltintas22 #All #Trend #Art