〈日本語は下です〉 It's an outro! I want you to use it! Please put the recommended work and the previous work in the square part! Please put your own icon in the LOGO part! You can remix it on your own! アウトロです!是非使ってください! 四角の部分にはおすすめの作品と前作を入れてください ロゴの部分には自分のアイコンを入れてください。 勝手にリミックスしていただいてもかまわないです!