旗を押してください。そうしたらアリアナグランデが歌っているラストクリスマスが流れます。 最後まで聞くと.... ~歌詞~ Last Christmas I gave you my heart But the very next day you gave it away. This year To save me from tears I’ll give it to someone special. Once bitten and twice shy I keep my distance But you still catch my eye. Tell me, baby, Do you recognize me? Well, It’s been a year, It doesn’t surprise me (Merry Christmas) I wrapped it up and sent it With a note saying, I love you, I meant it Now I know what a fool I’ve been. But if you kissed me now I know you’d fool me again.
メリークリスマス! 多分2021年に出す最終プロジェクトだと思います。 この曲とてもいいですよね!しかもそれをアリアナがカバー!✨ 音は@Sims4lover07さんからお借りしました。 ある意味私のラストクリスマス。? 今年は色々とあったな.... はぁ....(*´Д`)