(日本語) バーナーコンテストを開催いたします。 (期間) 1/4〜1/20 (ルール) ・最低70%以上は自作 ・コミュガに違反しない ・結果発表がった時に「1位じゃないの?は?」などと暴言などをはかない ・1/20が過ぎても忙しくて結果発表ができな場合があります。そのときでも、まだですか?などと聞かない。 プレッシャーになるし、聞いた場合フォローを外し、言った人の参加作品が対象外になります。 ・リミックス用をリミックスする。 以上が守れてない場合は審査対象外となります。 ・スタジオに入れる。 (English) We will hold a burner contest. (period) 1/4 ~ 1/20 (rule) ・ At least 70% or more are self-made ・ Do not violate the community ・ When the results are announced, do not rant, such as "Isn't it number one?" ・ Even after 1/20, you may not be able to announce the results due to your busy schedule. Even then, is it still? I don't ask. It puts pressure on you, and if you hear it, you will be unfollowed, and the work of the person who said it will be excluded. ・ Remix for remix. If the above is not observed, it will not be subject to examination. ・Put it in the studio.