夜空を描きました。初めて描いたので(ドキドキ)。 ❤と★を押していただけるととてもうれしいです‼。 コメントもよろしくお願いします。←使いたい時など ------------------------------------------------------------------------- I drew the night sky. I was thrilled because I drew it for the first time. I would be grateful if you could press the ❤ and ★. ---下は見ないでね------Don't look below--- ---見ちゃだめだよ------Don't look--- ---・・・--- ---見ちゃう?------Do you see it?--- 画面の下にあるろうそくを動かすことができます。(マウスカーソルを合わせると見た目が変わるよ。) You can move the candles at the bottom of the screen. (Move the mouse cursor to change the appearance.) 意味ないかも…。 Maybe it doesn't make sense...
音楽は甘茶の音楽工房様からです。 Music↓ @ https://amachamusic.chagasi.com/index.html