Mr.Impostor'dan mesajın var bakmayı unutma. Hahahahah.
Arkadaşlar benim baktığıma göre herhangi bir sıkıntı yok. Her türlü denedim. Fakat siz hata bulursanız yorumlara yazmayı unutmayın. Biraz kısa oldu fakat gelecek bölümlerini de yapmaya çalışacağım. Şimdilik hoş kalın. Hoşça Kalın. :D