←見るだけー リゼロと転スラの個人的に好きなキャラを描いてみました! 1番最後の絵は結構頑張りました! よかったら❤️と⭐️お願いします! (一応サムネも頑張った.......)
I drew my personal favorite characters of Rezero and Tosura! I did my best for the last picture! If you like, please ❤️ and ⭐️! (Thumbnails did their best ...)