日本語 クオリティー低 矢印キーで操作もしくはWASDで操作(モバイル対応) ひどいプラットフォーマーです。 多分一回やると、絶対バグります。(壁登りはできる) アドバイスをくれれば、幸いです。 English Low quality Operate with arrow keys or WASD (mobile compatible) It's a terrible platformer. Maybe if you do it once, it will definitely be a bug. (You can climb the wall) I would appreciate any advice.
色々と変なところ合ったんで変えました