右矢印で右に移動。 左矢印で左に移動。 Move to the right with the right arrow. Move to the left with the left arrow.
ちょっとだけバグがあるかもしれません。 もし改善したほうがいいと思う所があったらコメントなどから教えてください。よろしくお願いします。 There may be a few bugs. If there is something you think should be improved, please let us know in the comments. Thank you.