Druk op pijltje links om naar links te gaan.druk op pijltje rechts om naar rechts te gaan. als de boss er is: Druk op pijltje omhoog om omhoog te gaan of op pijltje naar beneden om naar beneden te gaan.LET OP! Soms als je af bent of hebt gewonnen en je drukt opnieuw dan kan hij even verkeerd gaan, dus druk dan opnieuw op de groene vlag.
Ik heb dit project geremixt maar dit is een BETERE VERSIE! Hierbij heb je zelfs een end boss en anderen ballen en hier kan je ook af gaan, dus is dit ook leuker...Nou dat vind ik. Dus LIKE dit spel en GEEF het een ster OF een HARTJE. Groetje TOM ;) of volg me.