~日本語~ 初めてのタワーディフェンスゲームを作りました! 評価を頂けると嬉しいです! 今後ももしかしたらタワーディフェンスゲームを 作ろうと思っているので、良ければ遊んでください! ~English~ We made our first tower defense game! I would be happy if you could get a rating! Tower defense game in the future I'm going to make it, so please play if you like!