Allah'ınızı seviyorsanız gl karakteri koymayın ;D Bu arada LGBT+' yi desteklemiyom ama saygı duyuyorum ve baş rol lezbiyen :D. LGBT+ NE BİLMİYORSANIZ ARAŞTIRIP ÖYLE DİZİYE KATILIN! Dizi 1970' li yıllarda geçiyor karakterlerinizi ona göre yapın. Bazı karakterler kötü sonra gelip benim kararkterim niye kötü demeyin. Dizi 10 - 17 yaş arasına uygun. Baya rol var sakin olun. Mümkünse türkçe isim koyun ya da yabancıda olur bilmiyom
Kendi tarzımda 'yaptım karakteri çirkin' dersen çok daha iyisini de yapabilirim