---日本語--- 初めてエンディング作ってみました。 旗を押してください。 アイコンや名前を自分のに変えてぜひ使ってください! クレジット表記は無くて構いません!(雑なんで笑) ---English--- I made the ending for the first time. Please push the flag. Please change the icon and name to your own and use it! You don't have to use credits! (Laughs because it's miscellaneous)
参考: https://scratch.mit.edu/projects/666260461/ BGM: YOIYAMI-宵闇 サムネはリミックスしたりコピーしたりするときには消してね笑