2人プレイの対戦型ゲームです。 wasdか←↓↑→で動かす。 赤は緑に緑は赤に当たったら負けです。 This is a two-player competitive game. Move with wasd or ← ↓ ↑ →. If red hits green or if green hits red, you lose.
楽しんで!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Have fun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!