Ben geldim... Evet... Ve herkes scratch'i bırakmış... Benim yüzümden mi..? Kafa,Muffet,Asri... Şimdi de Stay gidiyor... Bu benim uğursuzluğum mu...
Saygıyla anıyoruz... Onlar boşuna gitmedi...