我沒跟@Ice-Cab-Sad-Shine 處過CP,你們個個只信其他人,沒信過我,我在此發誓我沒跟她處CP,如果你們找到我找她處CP的對話,我無條件投降!(真) —————— 以下是我私人對她說的話 呃…(準備) 你收嗲啦!自己沒人要就整其他帳去扮我,仲刷埋我CP,你次(消音)次都係咁架wo,自己冇女就刷人女,你究竟識唔(消音)識自己去溝女架!同你妺妹處呀又成日煩我,你咁(消音)鍾意刷人CP呀嘛,嚟呀依家刷呀,刷呀,叫你刷呀……(待續) (消音)你老味,忍你好(消音)耐啦
#X-Blast