זוזו עם החיצים(ימינה,שמאלה,למעלה,למטה,) או עם המקשים wsad
תודה ל גריפפאץ' על הדרכה ותכתבו בתגובות לכמה נקודות הגעתם ותנו בבקשה לב וכוכב זה בחינם וזה יעזור לי מאוד