STARBATTLE Oyununa hoşgeldiniz!!! Kontroller: WASD -> hareket etmek Sol tık -> ateş etmek Fare -> Gemiyi yönlendirmek Amacınız yok edebildiğiniz kadar gemi yok etmek ve puanınızı artırmak. İyi oyunlar :D
Oyundaki çizimler bana ait değildir hepsi free assettir. Bakalım en çok puanı kim yapacak. Oyunun kodları için çok emek verdim umarım beğenirsiniz.