❤️と⭐️押して!! Press ❤️ and ⭐️!!
初のベクター絵です。これをアニメ化しようかな思っています。アニメや絵が上手い人は是非アドバイスをお願いします。 Please follow me. ( Hitting) This is the first vector picture! I'm thinking of animate this! If you are good at anime and drawing, please give me some advice!! 枠線@youking2010 ついに参照数が1000突破した! 2000突破! ーーーーーーーーーーータグーーーーーーーーーーーー #daipan#art#Ukraina#Rossiya#サワヤン#台パン#プーチン#サングラス#報告乱用#荒らし#戦争