マウスをクリックだけなんだよ。 ス卜レスをここで、爆破しまくるのだー Just click the mouse. I'm going to blow up stress here.
日本語は下 English For some reason the clone could not be deleted. It gets heavy on the way, so if it gets heavy Better click the flag. I may not be able to fix it myself now... Please let me know if you find out why! 日本語 なんか、クローンは削除できてないせいか、 途中から重くなってくるから、重くなったら 旗を押したほうがいい。 今の自分じゃ、直せないかも... 原因わかったら教えて! クレジット 爆発 @noyoyama