Hi there! Here is some art I made last minute. I started using Bitmap because it works so well for me! Vector is good for several things, but not my art XD Please enjoy. やあ! これは私が直前に作ったアートです。 Bitmap を使い始めたのは、私にとってとてもうまくいったからです! ベクトルはいくつかの点で優れていますが、私のアートには適していません XD お楽しみください。
Song: Roar by Katy Perry (Idk why i just chose it.) All art is by me so please don't steal anything. Thank you for viewing! Ciao~ -pastel-petal- 曲: Roar by Katy Perry (なぜこの曲を選んだのかわからない) すべてのアートは私によるものですので、何も盗まないでください。 ご覧いただきありがとうございます! ちゃお~ -パステルペタル-