En Principi està fet perquè un sol jugagor pugui fer-lo anar i per això les pales van a l'hora amb la posició del ratolí. Per a que puguin jugar dos jugadors s'haurà de canviar el ratolí per la tecla que es vulgui. De moment la partida no acaba mai. Cadascú haurà de decidir
Notareu que en les físiques (el moviment) de la pilota s'ha intentat un desplaçament més realista que no pas el simple de que reboti a les vores que pot donar alguns desplaçaments rars. Per altra banda en la funció "reiniciar pilota" es pot intercanviar els blocs amb trigonometria o sense, En qualsevol cas és un Pon per iniciar-se i per tant permet molts canvis de diseny. Cadascú que utilitzi la seva creativitat.