Kontroller: W A S D UI verilerini oyundaki ui butonuna basarak görebilirsiniz! Önemli Not: Oyuna sadece Max. 2 kişi girebilir. Güncellemelerle server ı 3 4 kişi kapasiteye çıkarabilirim.
Arkadaşlar ben test ettim : ONAYLANDI Sizin testiniz : BELLİ DEĞİL Yorumlara test edenler yazsın çalışyor mu? Teşekkürler: @ygntim (YOUTUBE)(SCRATCH) TAKİP ET - KALP VE YILDIZ AT