MEB olsaydım herhalde OKULU çok severdiniz... | (Aşağııııı) | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Okul= O-Ö K-L U-Ü L-M = Siz anlamışsınızdır... (Bence öyle değil.)
Ödev YOKĞĞĞĞĞ unutmayın!!!!!!! Varsa da 1 SAYFA...