再共有 ---english---(にほんごはしたです()) (This translation was done using Deepl translation) || Hello! I'm @Scoratch9! ||This time I would like to open a logo contest since we have reached 0.5k followers! ||The deadline is 1/31. ||Please make a remix of this work! ||The logo you will make is the S logo. ||First place:A logo from me (seriously) and ♡ and ☆ for all the projects. ||Second place:10 projects with ♡ and ☆ ||Third place:5 projects with ♡ and ☆ ||Please let me know in the comments if you have any questions. ---にほんご--- ||こんちは!@Scoratch9です! ||今回はフォロワーが0.5kになったのでロゴコンテストを開きたと思います! ||期限は1/31日までです。 ||この作品をリミックスして作ってください! ||作るのはSのロゴです。 ||一位:自分からのロゴ(本気)と全部のプロジェクトに♡と☆ ||二位:10個のプロジェクトに♡と☆ ||三位:5個のプロジェクトに♡と☆ ||質問などはコメントで教えて下さい。
||参加者/participant (参加:participation 仮参加:provisional participation) @-Lykan-:参加 @naao0112:参加 @Rainbow-hope:仮参加 @Mnb_all:仮参加 @gee-tan:仮参加 @Apuramu:仮参加 @Hunter0928:仮参加 @Yoshi_FX:参加 @tugyo78:参加 @-SvErth-:参加 @hhkkyy:参加 @yamitasu777:仮参加 @shou-shou:参加 :参加 :参加 :参加 :参加 :参加 :参加 :参加 :参加 :参加 :仮参加 :参加 :参加