P l s D o n t R e m i x (yoksa report) okların gelmesi için biraz bekleyin we wasd eklemeye üşendim :P >:3 ilk oyunum UwO 2 gün boyunca uğraştım çizdim kodladım we oldu! oklara basamayınca ses çıkmamasını eklemedim çünkü çok fazla bug oluyor . _ .