Arkadaşlar Maraş ve çevresinde artçı depremler devam ediyo lütfen dikkatli olun depremler daha bitmedi dün Maraş ta 3 ana deprem oldu bugün de olabilir kendinize iyi bakın.
Durum hiç iyi değil haberlerde ki gibi her yerde AFAD yok hatta resmen hiç yok dünden beri artçılarla birlikte 500 deprem olmuş sanırım fay hattı koptu diyorlar büyük bir deprem daha bekleniyo lütfen dikkatli olun