Yazılarda kayma veya çeviri hatası olabilir çeviriyi ben yapmadım yt den buldum
Dalga amaçlı veya saçma yorumlar yapmayın lütfen böyle yorumlar geleceğini sanmasam da demek istedim Sıkıntıdan yaptım ve uzun süreden beri rahatsız olduğum bir konu vardı ondan aklıma geldi