キョウはなんと、鬼滅の刃の刀鍛冶が放送される日です ぼくはとっても楽しみです。cmも最高でしたし、なんと いってもやっぱり、歌が最高でした。とってもいい曲で もうめちゃくちゃハマりました。やばいでーーーす。w みなさん見て感想をコメント欄で言ってください。 よろしくおねがいします English Kyo is the day when Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba Swordsmith will be broadcast I'm really looking forward to it. cm was also the best, how After all, the song was the best. very nice song I'm already addicted to it. It's dangerous. w Please take a look and tell us your thoughts in the comments. nice to meet you
鬼滅の刃様神ーーーです mi-ki-さま