karakter @KOLONIELMOTOR beyler gördüğünüz ve izlediğiniz eksiklerimi yazmıyorsanız yaptığınız ayıptır fikir @askink1146 LÜTFEN EKSİKLERİMİ YAZIN benim üzerimde en hakkı olan kişi tolgadır ne kadar şu an aramız bozuk olsada
Yani çöp bir proje ama yine siz projesiz kalmayın diye ufak bir destek amaçlıdır hepinize destekleriniz için şimdiden teşekkür ediyorum iyi seyirler