Olm bunlar normal ama kurduğum senaryoya baksanıza (kesin aşk-ı memnudan esinlenmişimdir) şimdi kırmızıyla mavi evli pembeylede siyah sew sonra pembeyle mavi sew oluyo yani aldatıyolar kırmızı da bunları basıyo ama nasıl basıyoo neyse sonra kırmızı siyaha da anlatıyo işte mavi pembe el ele giderken birde ne görsünler siyahla kırmızı da orda bunlar sew olmuşlar işte sonra aldatılan kişinin gururlu sözlerini söylüyolar iyi ki ayrılmışız biz gerçek sevgiyi bulduk bla bla bla. Bide bunları kalemlerle bebek oynar gibi oynuyodum
Çatal-kaşık senanyomuz kısa bu işte kaşık bıçak la takılıyo felan çatalda bunları kıskanıyo sonra kaşıkla tartışıyo ve aşkını itiraf ediyodu felan Bide bişey farkettim ben barbie oynarken hem barbie ken i esmer kızla basıyodu (kuzenimle olmazsa olmazımız)