Lütfen "Şu Çalışmıyor Kötü Olmuş" Gibisinden Yorumlar Yazmayın Simülatör Hala Geliştirme Aşamasındadır Eğer Bir Fikriniz Varsa Katkı Veya Remix Yaparak Ekleyebilirsiniz
Sağ Ok Tuşuna Basarak CMD Test Sürümünü Açabilirsiniz Emeği Geçenler Yokki Hepsini Ben Yaptım Başka Kimse Yardım Etmedi Notlar İyileştirme İçin Yorum Yazabilirsiniz Mesela "Güzel Olmuş Ama Şunlarda Eklenebilir" Veya "Güzel Olmuş Ama Şuralarda Hata Var"