〈手順〉 クオリティ低いけどごめん ・十字キー&wasd&タップで操作 ・画面の端っこに行ったら次のステージ ・❤&★&Followしてね♪ 〈English〉 <procedure> ・Operate with cross key & wasd & tap ・If you go to the edge of the screen, the next stage ・❤&★&Follow me♪ 難しさ ★★★★
〈プログラム作成〉 @iugcx @iugcx-4 ======================= @hikkun0913 @meganekunn10