I love this song !!! ( ≧ᗜ≦) I hope you will like my cover ^^ I made this cover with utau. If you want to use my cover just ask and give credits please <3 Anyways, Enjoy ! J'adore cette chanson!!! ( ≧ᗜ≦) J'espère que vous aimerez mon cover^^ Je l'ai fais sur utau. Si vous voulez utiliser mon cover demander moi et créditer moi s'il vous plait <3 Bonne écoute! ☆〜(ゝ。∂)
Song : Idol by Yoasobi Voice : Kasane Teto Ust and tuning : ghosty! Mix : Shigarheidi (me) Pictures/gif : Internet /ᐠ. .ᐟ\ฅ