日本語は下 ||English|| It's been a year since I started making intros, and I have over 1,400 followers. So I'm going to hold an intro contest ||Rules ・Make it for me (@maizenichi0403) ・ At least 70% of the work must be self-made ・Remix (If you can't remix, please contact me) ・You can abbreviate the name like "maizen". ・Team entry is up to 4 people. ・Please give proper credit ||Scoring ・ Design 30 points ・Sound hame 40 points ・Originality: 20 points ・ Program 10 points ||Premiums 1st Place: Follows from all pgs Hearts and stars in 20 works from me Fantoro from me 2nd Place Follow from pg70% Hearts and stars in 10 works from me Follow from 3rd place pg40% Hearts and stars for 5 works from me 4th Place Follow from pg20% 5th Place Follow from pg10% ||About PG We are looking for PGs (merchandise presenters) If you want to become a PG (Product Presenter), please let us know. ||Deadline October 15th Extension possible If you have any questions, please use the comment section ||日本語|| イントロ作り始めてから1年が経ち、フォロワーも1400人を超えることができました。なので、イントロコンテストを開こうと思います ||ルール ・僕(@maizenichi0403)に作る ・全体の7割以上は自作であること ・リミックスをすること (もし、リミックスできない場合は僕に相談して下さい) ・名前を「maizen」のように省略しても構いません ・チームエントリーは最大4人までです ・適切なクレジットをして下さい ||採点 ・デザイン 30点 ・音ハメ 40点 ・オリジナリティー 20点 ・プログラム 10点 ||景品 1位 pg全員からのフォロー 僕から20作品にハートと星 僕からのファントロ 2位 pg70%からのフォロー 僕から10作品にハートと星 3位 pg40%からのフォロー 僕から5作品にハートと星 4位 pg20%からのフォロー 5位 pg10%からのフォロー ||PG(商品贈呈者)について PG(商品贈呈者)を募集しています PG(商品贈呈者)になりたい人は言ってください ||期限 10月15日 延長可能 質問等ありましたらコメント欄へお願いします ||質問 何色が好き? 青とか水色とかですかね