ScratchStats
Trending
Top Scratchers
Info
自分が好きなレクサス車3選 | ScratchStats
Back to rekusasu23230's profile
自分が好きなレクサス車3選
RE
rekusasu23230
•
Created September 14, 2023
0
0
10 views
View on Scratch
View on TurboWarp
Details
Analysis
Instructions
私、LEXUSで言ったらセダンタイプが好きなんですよね スタイリッシュで好きです ちなみに色は濃い赤色(紅)とか黒とかです! その方が高級感が出て好きなんです
Project Details
Project ID
893616571
Created
September 14, 2023
Last Modified
July 5, 2025
Shared
March 5, 2024
Comments
Allowed