新作アニメを作ることにしました!!! 名前は、、、ねこと奇妙な冒険 パクリやんと思う方も多いと思いますがパクリではありません。 なぜならキャラクターも全部オリジナルだからです 最近ジョジョにハマり出して、「ジョジョ風 みたいなアニメ作ってみたいな」と思ってこのプロジェクトを始動しました。 ジョジョを超えるほどの神アニメを作りたいと思っているので応援よろしくお願いします。 英語記載 ↓ ↓↓ I decided to make a new anime!!! The name is Neko and Bizarre Adventure I think there are many people who think it's a rip-off, but it's not a rip-off. Because all the characters are self-made. Recently, I got addicted to JoJo and started this project thinking, "I want to make a JoJo-style anime." I want to make a god anime that surpasses Jojo, so please support me.